Operatie proper

2019-09-12 14:13:12

Na de geslaagde zwerfvuilactie van vorig jaar, zijn we toe aan een nieuwe editie! Op vrijdag 16 oktober 2020 organiseren wij met de bedrijvenvereniging Zulte-Kruisem een tweede gezamelijke zwerfvuilactie in de Zaubeek. De actie zal doorgaan van 11u tot 12u. Na afloop verzamelen we allemaal samen voor een lekker warm soepje en een broodje; Alle aanwezige deelnemers krijgen een attentie. Materiaal zoals fluovestjes, handschoenen, grijpstokken, vuilniszakken, … zullen allemaal ter plaatse beschikbaar zijn, bij de verantwoordelijke van elke zone. Eigen materiaal is dus niet nodig. Gelieve via het inschrijvingsformulier te laten weten met hoeveel jullie zullen aanwezig zijn per bedrijf, en welke zone van de Zaubeek jullie willen helpen opruimen. Bij voorkeur vernemen wij voor 13 oktober uw deelname, zodat de precieze invulling van onze actie vlekkeloos kan verlopen en iedereen tijdig de juiste info ontvangt. Die dag werken we samen aan een mooiere industriezone, én aan een aangenaam netwerk tussen de deelnemende bedrijven.